  • Data: 2006-07-06 08:54:14
    Temat: Zakup spoldzielczego prawa wlasnosci a spadek
    Od: "Tomasz" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mialem zamiar kupic spoldzielcze prawo wlasnosci mieszkania, zadzwonilem do
    spoldzielni popytac o potencjalnego sprzedawce - okazuje sie, ze w
    spodzielni nie figuruje on jako wlasciciel i nie zalatwil jeszcze spraw
    zwiazanych ze spadkiem.

    Czy moze byc wiecej spatkobiercow o ktorych spoldzielnia ma prawo nie
    wiedziec?
    Jakie papiery z sadu musialby mi przedstawic sprzedawca zebym mial pewnosc,
    ze jest jedynym spatkobierca(postanowienie sadowe wystarczy)?
    Jakie papiery powinny byc ze spoldzielni?
    Czy notariusz ma obowiazek kontrolowac taka transakcje juz na etapie umowy
    przedwstepnej?
    Jakie niespodzianki jeszcze moga mnie spotkac?

    Dziekuje i pozdrawiam
    T.