  • Data: 2002-11-30 13:50:47
    Temat: Zadatek?
    Od: "Librero" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi drodzy - rzecz niby błaha, ale irytująca.
    Czy zadatek zostawiony w sklepie na jakis produkt podlega zwrotowi, jesli
    rozmysle sie i nie bede chciala dokonac zakupu?

    Zostawilam w sklepie kilkanascie zl zadatku na album (mial byc odlozony dla
    mnie na 3 dni), jednak tego samego dnia kupilam go o wiele taniej w innym
    sklepie. Czym predzej pojechalam do pierwszego odebrac zostawione tam
    pieniadze, i niestety spotkala mnie przykra niespodzianka. Ekspedientka nie
    chciala wydac mi mojej gotowki, zaslaniajac sie kodeksem prawnym, ktory
    rzekomo mowi, ze zadatek zostawiony w sklepie nie podlega zwrotowi. Pieniedzy
    oczywiscie nie odzyskalam :(

    No wiec jak to jest? Oszukano mnie, czy tamta pani jednak miala rację?
    Beda wdzieczna za pomoc.

    Librero.