  • Data: 2002-12-01 09:38:00
    Temat: Odp: Zadatek?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > i umowa nie została wykonana...

    na poczet jakiego towaru bedzie wliczona? czy cena ksiazki wzrosnie? gdzie
    bedzie wykazana przy ksiegowaniu ?
    w stratach skoro fizycznie bedzie istniala? w zyskach bez pokrycia? bardzo
    jestem ciekawa jak zostanie zaksiegowana?

    > co przy zadatku nie ma znaczenia...

    wg. mnie ma znaczenie ...

    > jakie to ma znaczenie? o ile w przypadku realizacji umowy książka
    > czekała

    prosze o opowiedz na powyzsze pytania ...w dalszym ciagu bede twierdzila ,ze
    jest to bezpodstawne wzbogacenie bez pokrycia w dokumnetacji ...jesli tak
    nie jest zainteresowana ma prawo domagac sie pokazania dokumentacji od
    sprzedawcy co zrobiono prawnie z jej kwota ...w innym razie moze porozmawiac
    z odpowiednimi jednostkami zajmujacymi sie ochrona praw konsumenckich...

    > przykład czego?

    a do tego by logicznie przeanalizowano te dwa przypadki...jeden,ktory nie
    zmienia ceny i nie jest nigdzie wykazany idzie do kieszeni sprzedawcy ...

    i drugi, zadatek przekazany na zakup towaru, a co za tym idzie i wykonana
    jakas praca , transport itp.

    Sandra