  • Data: 2002-12-01 03:43:59
    Temat: Re: Odp: Zadatek?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <asbsa0$8id$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > zrezygnowała z zakupu a sprzedający nie poniosl kosztow z tym zwiazanych
    > ...poniewaz ksiazke sprzedal np. za kolejnym 10 juz pobraniu zadatku na
    > poczet zakupu tej ksiazki i bezpodstawnie sie wzbogacil ...

    To niby możnaby spróbować jakoś udowodnić skoro każdy egzemplarz jest
    rejestrowany, o ile jest wpisana data/godzina pobrania zaliczki i wtedy
    jeśli na stanie przez okres od pobrania zaliczki do żądania jej zwrotu
    było więcej egzemplarzy niż pobrano zaliczek, to sprzedawca jest oszustem.

    > a tu drugi przyklad: zamawiam rzemieslnika do wyremontowania lazienki
    > ...daje mu zadatek...on zakupuje jakis material a ja rezygnuje z uslugi ...

    Lecz jesli na stanie było dokładnie tyle egzemplarzy co pobranych
    zaliczek, oszustem nie jest a opóznienie w sprzedaży można traktować jako
    stratę części zysków.

    --
    Marcin