  • Data: 2003-05-23 17:55:49
    Temat: Zadanie z Tworzenia i stosowania prawa
    Od: "Crisi" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam mały problem czy mógłby mi ktoś wytłumacz jak zrobic te zadania.
    Byłbym bardzo wdzięczny.Prof zadał nam to na przyszły tydzien a ja nie mam
    pojecia jak sie za to zabrać.

    1.W przepisach znaleźć przepis podstawowy ,a w nim uadekwatniające.
    Na podstawie przepisu podstawowego i uadekwatniających sformułować regułę
    postępowania w jednym zdaniu, które wynika z tych przepisów.

    2.Znaleźć 3 przepisy przejściowe ilustrujące 3 różne rozwiązania, które może
    zastosować pracodawca.

    3.Znaleźć przykłady 3 tytułów aktów normatywnych, w których mamy doczynienia
    z rzeczowym określeniem przedmiotu tych ustaw, a następnie przekształcić tak
    aby określenie przedmiotu było opisowe.

    Dziekuje