  • 1. Data: 2007-10-04 17:34:11
    Temat: ZUS a CBA
    Od: "Organizer" <o...@v...pl>

    Po co Kaczyskim wgląd do danych ZUS. Odpowiedź:
    http://organizer.blog.onet.pl/2,ID257020769,index.ht
    ml

    Organizer

  • 2. Data: 2007-10-04 18:45:04
    Temat: Re: ZUS a CBA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Organizer" <o...@v...pl> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, że działanie Kaczyńskich jest tylko gestem politycznym i
    propagandowym, a de facto niczego nie zmienia. Zgodnie z art. 19. Ustawy o
    gromadzeniu, przetwarzaniu i przekazywaniu informacji kryminalnych
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20011101189&type=3&name=D20011189Lj.pdf
    CBA ma dostęp do Systemu Informacji Kryminalnych, do którego dane
    przekazuje na podstawie art. 20 cytowanej ustawy również ZUS.
    Rozporządzenie w zakresie dostępu do informacji niczego nie zmienia.
    Jedynie przyspiesza sam proces. Przy czym, gdybym ja miał decydować, to
    sensowniej było podpiąć KCIK do ZUS, niż bezpośrednio CBA. Po prostu
    skrócił by się czas udzielania informacji wszystkim uprawnionym.

  • 3. Data: 2007-10-04 20:43:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:fe3cdb$2j3$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]

    > przekazuje na podstawie art. 20 cytowanej ustawy również ZUS.
    > Rozporządzenie w zakresie dostępu do informacji niczego nie zmienia.

    Bezpośredni dostęp do informacji o 25 000 000 kryminalistów to nie jest
    zmiana ;-)

    > Jedynie przyspiesza sam proces. Przy czym, gdybym ja miał decydować, to
    > sensowniej było podpiąć KCIK do ZUS, niż bezpośrednio CBA. Po prostu
    > skrócił by się czas udzielania informacji wszystkim uprawnionym.

    No masz, przynajmniej jakiś element weryfikacji "where" by był, a tak to
    select * i jazda...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-10-04 20:55:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No masz, przynajmniej jakiś element weryfikacji "where" by był, a tak to
    > select * i jazda...

    where skladka_miesieczna > 1000;

    wynikiem sa wszyscy Ci co chca zarobic legalnie (bycie bogatym jest
    o"oczywiscie" zle). Tych biednych sie wykluczy ;)

    A tych naprawde bogatych nie ma w tym rejestrze bo co skladke rentowa od
    lapowki odprowadzaja ??

    Icek

  • 5. Data: 2007-10-04 21:08:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na tyle, na ile się na tym znam, to CBA te informacje są potrzebne do
    zupełnie innego celu.

  • 6. Data: 2007-10-05 05:47:47
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Thu, 4 Oct 2007 23:08:29 +0200, od Robert Tomasik :

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na tyle, na ile się na tym znam, to CBA te informacje są potrzebne do
    > zupełnie innego celu.

    Szkoda, że nie możemy sobie podyskutować o tym publicznie:
    USTAWA
    z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych [Dz.U. 1999 Nr
    11 poz. 95]
    (...)
    Załącznik nr 1
    WYKAZ RODZAJÓW INFORMACJI, KTÓRE MOGĄ STANOWIĆ TAJEMNICĘ PAŃSTWOWĄ
    I. Informacje, które mogą być oznaczane klauzulą ,,ściśle tajne":
    (...)
    16. Szczegółowe informacje dotyczące organizacji, form i metod pracy
    operacyjnej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby
    Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura
    Antykorupcyjnego oraz byłego Urzędu Ochrony Państwa i byłych Wojskowych
    Służb Informacyjnych, a także ich kierunki pracy operacyjnej i
    zainteresowań.
    17. Szczegółowa struktura organizacyjna oraz etatowa jednostek i komórek
    organizacyjnych wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze w służbach,
    o których mowa w pkt 16, a także systemy ewidencji danych o
    funkcjonariuszach i żołnierzach tych jednostek i komórek organizacyjnych.

    Niedługo CBA wystąpi do wszystkich operatorów tlekomunikacyjnych o łącza
    umozliwiające bezpośredni dostep do logów, treści SMSów, zapisów cyfrowych
    treści rozmów telefonicznych itp.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 7. Data: 2007-10-05 05:52:42
    Od: Mateusz Rutkowski <m...@g...com>

    Gest mesiur premiera zrobiony pod pewna czesc spoleczenstwa. W
    rzeczywistosci to bubel administracyjny.

    Mam nadzieje, ze kolejne rzady nie-P^$'owskie zlikwiduja CBA.

  • 8. Data: 2007-10-05 06:38:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Gest mesiur premiera zrobiony pod pewna czesc spoleczenstwa. W
    > rzeczywistosci to bubel administracyjny.
    >
    > Mam nadzieje, ze kolejne rzady nie-P^$'owskie zlikwiduja CBA.

    czemu nie chcieli rozwijac takich komorek w policji. Dotychczas policja
    zajmowala sie takimi sprawami. Tylko za kazdym razem tworzymy nowy organizm
    co ma prezesow, dowodcow, ksiegowe. ile to milionow kosztuje masaka

    Icek

  • 9. Data: 2007-10-05 07:04:05
    Od: Mateusz Rutkowski <m...@g...com>

    > czemu nie chcieli rozwijac takich komorek w policji

    z pewnoscia uP^$owienie policji byloby trudnym zadaniem. nie wiem jak
    wyglada sprawa podsluchow w przypadku spraw prowadzonych przez
    policje.
    zdaje mi sie, ze sluzby specjalne maja w tym wzgledzie wieksza wygode
    i dostep do sprzetu specjalnego co dla milosciwie nam panujacym nie
    jest bez znaczenia.

  • 10. Data: 2007-10-05 07:33:34
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

> [...]
    > organizm
    > co ma prezesow, dowodcow, ksiegowe. ile to milionow kosztuje masaka

    Ciekawostką jest to, że w milicji istniały komórki d/s przestępczości
    gospodarczej.
    Na początku przemian gospodarczych poległy, bodaj czy nie w momencie
    wdrażania jednego z kolejnych etapów reformy pod koniec lat 80-tych, albo na
    początku 90-tych.
    Czyżby "władza" przeszkadzała ustawodawcy i rządzącym?

    Pozdrawiam

    Marcin [3M]