  • 1. Data: 2007-10-04 14:18:31
    Temat: kara w zawieszeniu
    Od: "wielblond" <w...@p...com>

    Kiedy stosuje się tak zwane "zawiasy" ? wydawało mi się, że tylko gdy
    ktoś jest sądzony pierwszy raz, ale oglądając Anne Marie Wesołowską był
    przypadek gościa już karanego, którego obrońca prosił o zawiasy

  • 2. Data: 2007-10-04 14:45:12
    Temat: Re: kara w zawieszeniu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wielblond" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Kiedy stosuje się tak zwane "zawiasy" ? wydawało mi się, że tylko gdy ktoś
    > jest sądzony pierwszy raz, ale oglądając Anne Marie Wesołowską był
    > przypadek gościa już karanego, którego obrońca prosił o zawiasy

    W zadnym wypadku uprzednia karalnosc nie jest przeszkoda dla zastosowania
    "zawiasow", co najwyzej moze byc jakims argumentem przeciwko zawiasom. A i
    to raczej w wypadku, gdy obydwa przestepstwa byly umyslne.
    Czasem moze byc tak (gdy obydwa przestepstwa sa podobne i umyslne, i
    drugiego oskarzony sie dopuscil w okresie proby), ze chociaz w drugiej
    sprawie zapadna znow tylko "zawiasy", to trzeba bedzie odsiedziec te
    pierwsza.

    Pozdrawiam
    SDD