  • 1. Data: 2007-10-04 15:49:40
    Temat: Pospolite ruszenie!
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Zainicjowana przez nieznanego internautę akcja pod nazwą "Ratuj nasz kraj,
    zabierz babci dowód", zaczyna przybierać rozmiary protestu społecznego, na
    skalę porównawczą do powstania "Solidarności". I te same przesłanki, uwolnić
    się od żydobolszewii, która coraz ciaśniej zaciska się na Polaków szyii.
    Myślę, że nikomu, komu nie pozostaje los Polski i swojej rodziny obojetny,
    nie przejdzie obok tej akcji bez odzewu.

    Polacy! Mamy niepowtażalną okazję i możliwośc okazać swoje niezadowolenie
    wobec reżimu władzy coraz bardziej policyjnego państwa PiSu. Później i dla
    ciebie na przebudzenie się może byc za późno.

    Jak sie słyszy pohukiwania Dorna i jego bandy hipokrytów, że godzi to w
    godność staruszków, to się rzeczywiście nóż w kieszeni otwiera. Ta akcja w
    żaden sposób nie godzi w staruszków, tylko jest skierowana przeciwko
    reżimowi władzy i w obronie m. in. zbałamuconych na swoja zgubę starców.

    Podaj dalej!

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-04 15:55:20
    Temat: Re: Pospolite ruszenie!
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obojetny, nie przejdzie obok tej akcji bez odzewu.
    >
    > Polacy! Mamy niepowtarzalną okazję i możliwośc okazać swoje niezadowolenie

    Juz poprawione

    boukun

  • 3. Data: 2007-10-05 05:58:52
    Od: Mateusz Rutkowski <m...@g...com>

    Olki, tylko co to da?

    Jesli pewna grupa soleczna chce aby zyc sprawami sprzed 10-20 lat i
    ciagle rozliczac sie z przeszloscia .... jesli chca nadal kraju w
    takim wydaniu jaki mamy za P^$'u co to zmieni? Milo, ze ludzie mlodzi
    utozsamiaja sie z demokracja a nie socjalizmem narodowym.

    Niemniej zwolennicy P^$'u powinni zaplacic podatek od glupoty.

  • 4. Data: 2007-10-05 07:14:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
    > Zainicjowana przez nieznanego internautę akcja pod nazwą "Ratuj nasz kraj,
    > zabierz babci dowód", zaczyna przybierać rozmiary protestu społecznego, na
    > skalę porównawczą do powstania "Solidarności".

    ta akcja do podzeganie (lub nawolywanie w zaleznosci od liczby
    adresatow) do poelnienia przestepstwa z art 276 kk, nie placz wiec
    -i bzdurz- jezlei zostanie wszczete przeciw tobie postepowanie karne,
    sugerujac ze prokurator lamie prawo.

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 5. Data: 2007-10-05 12:24:15
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fe4o92$ask$3@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > do poelnienia przestepstwa z art 276 kk, nie placz wiec
    > -i bzdurz- jezlei zostanie wszczete przeciw tobie postepowanie karne,

    Całkiem możliwe, ale w stanie wyższej konieczności... Władza na swoje
    bezprawie zawsze może sie paragrafami zasłaniać, a jednak odpowiednia forma
    protestu wydaje się czasami jedynym wyjściem i być uzasadniona.

  • 6. Data: 2007-10-05 14:14:17
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fe4o92$ask$3@inews.gazeta.pl...

    > Całkiem możliwe, ale w stanie wyższej konieczności...

    absolutnie nie, stan wyzszej koniecznosci masz okreslony w art 26 kk,
    stanem wyzszej koniecznosci byloby to co zarzucaja Kaczmarkowi
    (przeciek) o ile tego sie dopuscil.

    P.

  • 7. Data: 2007-10-05 20:22:34
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fe5gr9$ppt$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > absolutnie nie, stan wyzszej koniecznosci masz okreslony w art 26 kk,
    > stanem wyzszej koniecznosci byloby to co zarzucaja Kaczmarkowi (przeciek)

    Gdyby w ten sposób rozumować, to i protesty Solidarności w latach 1980-81
    (i te późniejsze) były niezgodne z ówczesnym prawem.

    boukun

  • 8. Data: 2007-10-05 21:40:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    >
    > Gdyby w ten sposób rozumować, to i protesty Solidarności w latach 1980-81
    > (i te późniejsze) były niezgodne z ówczesnym prawem.

    jezeli prawo zabranialo protestow to byly niezgodne. Przeczytaj przepis
    ktorego numer podalem, pomysl.

    P.