  • 1. Data: 2007-10-04 15:23:05
    Temat: Już sądy w rękach PiSu?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Dzisiejsza sprawa sądowa, dotycząca rozpoznania wniosku o zasadność
    aresztowania Barbary Blidy jest bardzo niepokojaca. Chciałbym widzieć
    uzasadnienie odmowy rozpatrzenia wniosku. Bo skoro wolno kogos posmiertnie
    zrehabilitować, to czemu nie wolno rozpatrywać wniosku czy ktoś był
    niesłusznie represjonowany?

    I ten bydlacki natychmiastowy występ Zyda Ziobro...

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-05 07:16:50
    Temat: Re: Już sądy w rękach PiSu?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > uzasadnienie odmowy rozpatrzenia wniosku. Bo skoro wolno kogos posmiertnie
    > zrehabilitować, to czemu nie wolno rozpatrywać wniosku czy ktoś był

    cos w klimatach art 17 ust 5 kpk ?

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 3. Data: 2007-10-05 12:21:47
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fe4oci$ask$4@inews.gazeta.pl...

    > cos w klimatach art 17 ust 5 kpk ?
    >
    > P.

    No ja nie wiem, uzasadnienia nie podano. Ale na pewno nie 17, 1, 5. To
    dotyczy postepowania wobec oskarżonego (w poł. podejrzanego). Wniosek zaś
    dotyczył weryfikacji kontrolnej, co do samej zasadności przeprowadzanych
    czynności wobec danej osoby. I tu nie ma znaczenia, czy wniosek taki złożył
    podejrzany, czy w przypadku śmierci jego, pośmiertnie rodzina. Takie
    orzeczenie jest rodzinie potrzebne do ewentualnych roszczeń odszkodowawczych
    i sąd nie miał prawa się przed wydaniem decyzji co do meritum uchylać.

    boukun

  • 4. Data: 2007-10-05 14:17:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > i sąd nie miał prawa się przed wydaniem decyzji co do meritum uchylać.

    napisalem w klimatach poniewaz nie chce mi sie szukac, ale jestem pewny
    ze uzasadnienie bedzie bardzo zblizone.

    Sprobuj zglosic przestepstwo naduzycia wladzy (odnosnie zatrzymania)-
    mozesz tak jak kazdy obywatel - wtedy nie ma znaczenia czy pokrzywdzony
    nie zyje wiec nie beda mogli sie tym zaslonic i wszystko sie wowczas
    wyjasni.

    P.