  • Data: 2009-11-28 22:57:57
    Temat: ZUS - Renta rodzinna
    Od: "MJ" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dowiedziałem się pare dni temu że muszę zwrócić Zus'owi rentę rodzinną którą
    dostawałem za miesiące 01.2006 do 10.2006r.
    Znalazłem regulamin Zuswy który mówi:

    "5. Kwoty nienależnie pobranych świadczeń w związku z osiągnięciem przychodów, o
    których mowa w art. 104 ust. 1, podlegają zwrotowi za okres nie dłuższy niż 1
    rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym wydano decyzję o rozliczeniu
    świadczenia, jeżeli osoba pobierająca to świadczenie powiadomiła organ rentowy o
    osiągnięciu przychodu, w pozostałych zaś przypadkach - za okres nie dłuższy niż
    3 lata kalendarzowe poprzedzające rok wydania tej decyzji."

    Czyli po 3 latach przedawnia się? Czy ja jestem w tej sytuacj że mi się
    przedawniło i mogę się odwołać?
    Jak ma to rozumieć?

    Dziękuje za wszelką pomoc
    MJ