    From: roza <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS
    Date: Mon, 6 Jul 2009 15:02:54 -0700 (PDT)

    Mam bardzo skomplikowaną sytuacje proszę o pomoc?
    Byłam zatrudniona przez Prace tymczasową w trakcie zatrudnienia
    musiałam iść na operacie (,praca tymczasowa ma to do siebie że umowa o
    pracę jest przedłużana co miesiąc)z dniem 30.04.09 wygasła umowa a
    byłam na zwolnieniu i to zwolnienie jest kontynuowane,po dwóch
    miesiącach dostałam dopiero świadectwo pracy i dopiero wtedy mogłam
    złożyć dokumenty do ZUS o przyznanie mi zasiłku chorobowego (ciągle
    jestem na zwolnieniu) po złożeniu wszystkich dokumentów dostałam
    decyzje odmowną ponieważ posiadam niewielkie gospodarstwo rolne
    (1,40h).W uzasadnieniu napisano że po wygaśnięciu umowy o prace
    powinnam zgłosić się do KRUS .Na dzień dzisiejszy ostaję bez
    ubezpieczenia choć ciągle mam zwolnienie które lekarz wystawił do
    09.07.09 ,bez pieniędzy bo przez dwa miesiące nikt nie zapłacił za
    zwolnienie.
    Nie mogę się zarejestrować jako bezrobotna bo jestem na
    zwolnieniu ,przejść na ubezpieczenie KRUS za co skoro nie mam dochodu.
    Jak wybrnąć z tej sytuacji ,kto zawinił zakład który wydał z
    opóźnieniem świadectwo pracy.
    ZUS bo nie poinformował mnie że jeśli mam gospodarstwo to nic nie
    załatwię ZUS tylko w KRUS
    Pomocy bo nie wiem jak z tego wybrnąć.