  • Data: 2009-09-07 19:49:19
    Temat: Wyrok nakazowy jako standard
    Od: pwi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z moich doświdczeń wynika, że sądy grodzkie nadużywją instytucji
    wyroku nakazowego
    i wydają je w sytuacjch , w których wina wcale nie jest oczywista.
    Dotyczy to z pewnością Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi Północ.

    W maju tego roku wezwałem policję do zkłócenia ciszy nocnej.
    Interwencja nie przyniosła żadnego skutku, więc wezwałem policję po
    raz drugi i trzeci. Za trzecim razem usłyszałem od policjanta "walnij
    się chłopie w dekiel" oraz żebym włożył do uszu stopery.

    Po 3 miesiącach otrzymłem wyrok nakazowy za "bezzasadne wzywanie
    policji".
    Nie dość, że ja podatnik nie uzyskałem pomocy od policji, to jeszcze
    sąd wystwia mi rachunek na 550 zł. Wszystko w imieniu
    Rzeczypospolitej.