  • Data: 2003-10-31 12:34:01
    Temat: Wypowiedzenie - jak to jest
    Od: "Magik" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć
    dostałem wypowiedzenie z pracy o treści (akapit):
    "w związku z ogłoszeniem w dniu 06.06.2003 przez sąd rejonowy dla m.st
    warszawy wydział XVII gospodarczy upadłości spółki XXXXXX , rozwiązuje z
    panem umowę o pracę z dniem 31 Grudnia 2003 z zastosowaniem
    sześciomiesięcznego okresu wypowiedzenia, skróconedo do dwóch miesięcy"
    + kilka długich akapitów z paragrafami.
    i mam teraz pytanie do końca roku pracuje normalnie a na wypowiedzeniu
    jestem od 1 stycznia??
    czyli do pracy nie idę dopiero 1 lipca (w związku ze skróceniem - 1
    marca)???
    pytam o to bo niektórzy w moim zakładzie twierdzą że skoro otrzymałem to
    pismo z data 1 listopada to te 2 miesiące biegną od dziś i 1 stycznia już
    nie idę do pracy - jak to jest????
    z góry dziekuje za informacje
    --
    pozdrawiam Magik - Gliwice