    From: "danynxo11212" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypłata za szkodę OC w PZU
    Date: Mon, 29 Sep 2008 14:54:14 +0200

    Witam. Miałem dzisiaj kolizję z winy pojazdu który jest ubezpieczony w PZU.
    Porobił pan rzeczoznawca fotki i już sporządził kosztorys. na kwotę 3000 zł
    netto. Szkoda na moje oko wyglądała na więcej. Pojechałem do ASO Skody i
    chłopaki sporządzili kosztorys na kwotę 5 500 zł netto. Poinformowali mnie
    że PZU nie ma prawa wyliczać szkody z uwzgl 50% amortyzacji oraz że muszą
    wypłacić kwotę brutto. Czy ktoś przeszedł już drogę krzyżową (odwoławczą) z
    tym ubezpieczycielem i mógły podpowiedzieć jak sformuować takie pismo
    odwoławcze?

    podaję na wszelki wypadek emaila z prośbą o podesłanie wzoru odwołania
    powołującego się na obowiązujące prawo, paragrafy itp. Pozdrawiam
    Dodam że nie chcę naprawiać auta tylko wziąć odszkodowanie i w takim stanie
    go sprzedać. Niech ktoś sobie go lepi...

    d...@o...pl

    p.s. taką samą treść zamieściłem na pl.misc.samochody