    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymogi dla uruchomienia PKD 16.29.Z
    Date: Mon, 08 Mar 2010 09:29:07 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Na chwilę obecną motam się z opracowaniem wymagań formalno-prawnych, dla
    rejestracji działalności gospodarczej pod PKD 16.29.Z (Produkcja brykietu z
    trocin drzewnych), niestety to co ustaliłem w UM, WIOŚ to jakąś paranoja ...
    jedni mówią, że taka produkcja jest produkcją wymagającą zezwolenie ministerstwa
    ochrony środowiska bo pracuję na odpadach (trocinach) inni mówią, że nie ma
    żadnych wymagań po prostu rejestracja. Jeszcze inni mówią, że magazyn musi
    spełniać wymogi techniczne jak na magazynowanie materiałów wybuchowych.

    POLEGŁEM dajcie mi światełko w tunelu od czego zacząć od nowa aby to ustalić.