  • Data: 2010-03-08 09:28:42
    Temat: Re: Wymogi dla uruchomienia PKD 16.29.Z
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.000004b4.4b94b553@newsgate.onet.pl...
    > Na chwilę obecną motam się z opracowaniem wymagań formalno-prawnych, dla
    > rejestracji działalności gospodarczej pod PKD 16.29.Z (Produkcja brykietu
    > trocin drzewnych), niestety to co ustaliłem w UM, WIOŚ to jakąś paranoja
    > jedni mówią, [cut], że magazyn musi
    > spełniać wymogi techniczne jak na magazynowanie materiałów wybuchowych.
    >
    > POLEGŁEM dajcie mi światełko w tunelu od czego zacząć od nowa aby to
    > ustalić.

    tu sie podepne bo wiem i przerabialem takie cos...
    zadnych specjalnych zezwolen na produkcje nie potrzeba
    wpisz poprostu dokladnie jak jest w pkd.
    natomiast wymogi pomieszczen produkcyjnych i magazynu sa jak dla budynkow o
    znaczym stopniu zagrozenia wybuchem i tu nie ma przepros.
    opinie, wentylacja, zabezpieczenie ppoz...itp..
    jak chcesz jakies szczegoly to na prv
    (adres ze strony)

    --
    pozdrawiam