  • Data: 2007-05-30 11:32:36
    Temat: Wymeldowanie meza
    Od: "Livia" <aliszia*@*op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    znajoma ma taki problem.
    Jest w trakcie rozwodu i jej maz od prawie roku nie mieszka w jej domu. Dom
    jest jej wlasnoscia bo byl zakupiony przed slubem.
    Maz jest zameldowany tymczasowo i ona chce go wymeldowac. Od razu zaznacze
    ze nie jest obywatelem polskim i ma karte stalego pobytu. Ona nie zna jego
    obecnego adresu.
    Jak moze tego dokonac najszybciej?
    Czy on ma prawo wejsc do tego domu?
    Zmienila zamki bo ja okradl. Wyniosl jej wszystkie cenne rzeczy i dokumenty.
    Niestety on wezwal Policje i ta poinformowala ja ze musi go wpuscic.
    Jak w trybie pilnym wywalczyc jego wymeldowanie lub liczyc na ochrone
    policji. Facet zrobil sie niebezpieczny. Juz zdarzalo mu sie podniesc na nia
    reke.

    Z gory dziekuje za pomoc

    P.S.
    Przeszukalam net i grupe pod wzgledem wymeldowania i nie znalazlam tam
    jasnych odpowiedzi.