  • Data: 2006-07-04 10:56:28
    Temat: Wycofanie sprawy z art. 190 par. 1 KPK
    Od: "Bebok " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Na poczatku zaznacze, ze szukalem odpowiedzi na moje pytanie w archiwum grupy
    ale niewiele znalazlem.

    Zlozylem zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa z art. 190 par. 1 KPK z
    jednoczesnym zadaniem scigania sprawcow. Policja przekazala sprawe do
    prokuratury a prokuratura do sadu. Sad wyznaczyl termin rozprawy (20 lipca)
    tyle, ze ja chcialbym sie z tego wycofac. Nie mam ochoty na szlajanie się po
    sądach i konfrontacje z ludźmi, ktorzy zapewnie juz niepamiętają jak wyglądam.

    Pytanie brzmi: Czy mozna się z tego jakoś sprawnie wymiksowac? Jezeli tak to
    co trzeba napisać w piśmie do sądu?

    Pzdr.