  • Data: 2006-07-04 11:15:57
    Temat: Re: Wycofanie sprawy z art. 190 par. 1 KPK
    Od: "Bebok " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern <s...@0...pl> napisał(a):

    > Cofam wniosek o ściganie.
    >
    > BTW: W imieniu policji, prokuratury i społeczeństwa, dziękuję że
    > zawracałeś im d***, tylko po to, żeby się rozmyślić.

    Przyznaję - powinienem był to zrobić wcześniej. Moj blad.

    To nie jest rozmyslenie spowodowane jakims widzimisie. Na dzien dzisiejszy
    doprowadzenie do rozprawy moze mi bardziej zaszkodzić niż pomóc. Co z tego, że
    zarządam wyłączenia oskarzonych z rozpraw na ktorych mam sie stawic skoro
    spotkam ich na korytarzu?! Po drugie nie mam czasu na chodzenie na rozprawy na
    ktore oskarzeni zapewne sie nie stawia bo maja caly wymiar sprawiedliwosci w
    dupie. Po trzecie wyjezdzam z tego kraju w najblizszym czasie i nie bede juz
    zawracal dupy polskiemu wymiarowi sprawiedliwosci.

    Po zajsciu, ktorego przedmiotem jest postepowanie karne bylem przekonany, ze
    musze dopelnic swojego obywatelskiego obowiazku i doprowadzic do skazania
    sprawcow. Zycie i praca wymiaru sprawiedliwosci brutalnie zweryfikowala moje
    idealistyczne wizje.