  • Data: 2006-08-04 19:15:57
    Temat: Wycofanie dokument ów
    Od: "J&B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Składałem w pewnej instytucji panstwowej wniosek o....i mnóstwo moich
    prywatnych dokumentów jako załączniki.
    Teraz nie potrzebuję aby instytucja ta rozpatrywała mój wniosek i chcę
    wycofac
    moje dokumenty. Jest na to jakas podstawa prawna?
    Jak zwróciłem sie do instytucji o zwrot to mi odpisali....,,zaznaczamy ze
    wniosek wraz załaczoną dokumentacja stanowi akta sprawy tut. Urzedu i nie
    podlega zwrotowi?,,
    Nie oddadzą i juz, ale tez nie podali podstawy prawnej.
    Na co sie powołac zeby mi oddali to co moje np. kserokopie aktu notarialnego
    itd.
    serdeczności

    --
    j...@w...pl