  • 1. Data: 2006-08-04 19:15:57
    Temat: Wycofanie dokument ów
    Od: "J&B" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Składałem w pewnej instytucji panstwowej wniosek o....i mnóstwo moich
    prywatnych dokumentów jako załączniki.
    Teraz nie potrzebuję aby instytucja ta rozpatrywała mój wniosek i chcę
    wycofac
    moje dokumenty. Jest na to jakas podstawa prawna?
    Jak zwróciłem sie do instytucji o zwrot to mi odpisali....,,zaznaczamy ze
    wniosek wraz załaczoną dokumentacja stanowi akta sprawy tut. Urzedu i nie
    podlega zwrotowi?,,
    Nie oddadzą i juz, ale tez nie podali podstawy prawnej.
    Na co sie powołac zeby mi oddali to co moje np. kserokopie aktu notarialnego
    itd.
    serdeczności

    --
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2006-08-04 19:30:49
    Temat: Re: Wycofanie dokument ów
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Masz prawo w postepowaniu administracyjm zazadac podania podstawy prawnej

  • 3. Data: 2006-08-04 20:00:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Masz prawo w postepowaniu administracyjm zazadac podania podstawy prawnej

    Prawo ma, ale jej nie znajdzie. po prostu nie ma podstawy prawnej do tego, by
    wnioskodawcy wydać całe akta sprawy. Może dostać ich odpis.