  • Data: 2006-06-01 11:10:09
    Temat: Współwłasność po raz n-ty
    Od: MARTA <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie odnośnie współwłasności. Kiedyś wspólnie z siostrą
    postawiłam dom. Dom jest podzielony nieformalnie na dwa mieszkania. Ja
    mieszkam na piętrze siostra mieszka na parterze i tak już jest od 20lat.
    Każda opłaca podatek za swoją część. O własności świadczy wyłącznie to,
    że każda ma 50% działki w hipotece. Teraz zamierzam sprzedać swoje
    mieszkanie. Czy przy podziale zostanie mi pozostawione mieszkanie w
    którym mieszkałam przez 20lat i które pięknie wykończyłam - napewno
    stanowi dużo większą wartość niż mieszkanie na dole (ze względu na wkład
    własny). Czy mogę się obawiać, że strace pieniądze, które zainwestowałam
    w to mieszkanie? Czy siostra może rozcić sobie prawa do mojego,
    droższego mieszkania?