  • Data: 2008-04-11 11:54:46
    Temat: Współpraca międzynarodowa
    Od: Reeno <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem programistą, niedługo zakładam działalnośc jednoosobową aby móc
    wykonywać usługi dla firmy zagranicznej. Niedługo dostanę pocztą
    podpisany przez nich kontrakt (do podpisania w 2 egz. jeden odsylam),
    ale kontrakt jest na mnie a nie na moją firmę.

    - Czy kontrakt musi być na moją firmę, czy może być na mnie?
    - Czy mogą po prostu przelewać pieniądze na konto firmowe i ja sie z
    tego rozliczam, czy muszę mieć jakiś dokument za co te pieniądze
    wpłyneły (dodam, ze płacą co 2 tyg a projekt trwa np. pare miesiecy)?

    I tak przy okazji jeszcze troche z innej beczki. Moja dziewczyna chce
    zarabiać na robieniu tipsów i chciałbym ją również podpiąć pod moją
    firmę, ale nie wiem dokładnie jak to zrobić zeby wszystko bylo ok.

    - Czy wystarczy po prostu dodać do mojej działalności jeszcze
    odpowiednie PKD?
    - Czy wykonujac takie usługi muszę zatrudniać ją jako moją pracownicę?
    - Czy moge zatrudniać ją po prostu na zlecenie i jak powinna brzmiec
    mniej wiecej umowa skoro klientow moze nie byc w ogole a moze kilku w
    tygodniu. Do kazdego klienta osobne zlecenie?

    Dziekuje i pozdrawiam