  • Data: 2004-04-27 17:34:16
    Temat: Wspólna własność
    Od: "Iwona" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zaraz po ślubie wzięliśmy OBYDWOJE z mężem mieszkanie na kredyt.
    Teoretycznie więc obydwoje jesteśmy jego właścicielami.

    Mieszkamy w nim od stycznia ubiegłego roku, z tym, że zameldowany na pobyt
    stały jest w nim tylko mąż.
    Ja z różnych ekonomicznych względów mam gdzieindziej stały meldunek.

    Czy w razie, przykładowo, rozpadu małżeństwa mąż ma do mieszkania większe
    prawo niż ja ze względu na swój meldunek, czy obydwoje mamy po równo?

    Proszę o podesłanie ewentualnie linka, czy namiarów na jakąś ustawę.

    Jak to wygląda z prawnego punktu widzenia?

    Dziękuję z góry za pomoc.

    Iwona