    From: Krzysiek <k...@n...spam.no>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie za wycieraczką - Warszawa
    Date: Tue, 04 Aug 2009 22:36:43 +0200

    Witam,

    Otrzymałem dziś wezwanie za wycieraczką za brak opłaty parkingowej.
    Skasowałbym bilecik rzecz jasna, jednak w tym w miejscu, nie było
    widocznego oznakowania związanego z płatnym parkingiem, żadnego znaku
    poziomego, a parkomat zauważyłem jakieś 100 metrów dalej, niestety już
    po otrzymaniu mandatu. Miejsce naprzeciwko Szpitala Czerniakowskiego w
    Warszawie, na początku ulicy Orłowicza (od Ludnej).
    Kurcze, trzy tygodnie temu w innym miejscu Warszawy po powrocie do auta
    również miałem wezwanie, tym razem za przekroczenie czasu o 10 czy 15
    minut (grzecznie natychmiast zapłaciłem tę karę). Dlaczego ktoś nie
    pomyślał o tym, żeby mieć możliwość posiadania czegoś w rodzaju karty
    pre-paid i "odbijania się nią" przy rozpoczęciu parkowania, wtedy system
    naliczałby czas na naszym koncie aż do momentu ponownego "odbicia karty"
    przy odjeździe? Na ogół znacznie nadpłacam czas parkingu, a tu proszę,
    dwa bilety w miesiącu. Dziwny ten system...

    Nawiązując do pierwszego wątku, czy można jakoś próbować udowodnić, że
    miejsce praktycznie nie jest oznakowane jako parking strefowy, czy też
    nie ma sensu psuć sobie zdrowia przez kolejne 50 PLN?

    Z góry dzięki za rady i opnie.
    Pozdrawiam,
    Krzysiek