  • Data: 2011-03-27 14:06:07
    Temat: Używanie cudzego adresu email do zakładanie kont w grach
    Od: cinek2001 <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jest taka sprawa, nie z gatunku ciężkich ale upierdliwa.
    Jest jakaś osoba, która co dwa-trzy dni zakłada w jakiejś grze konto na
    mój prywatny adres mailowy (zawsze z tym samym loginem i przeważnie tym
    samym hasłem). No i przychodzą mi maila typu że "zarejestrowałeś się w
    grze..." itd. Do tej pory nie mogłem namierzyć tej osoby, ale dzisiaj
    zarejestrował się w grze, gdzie w mailu aktywacyjnym przesłanym na ten
    mój niecnie wykorzystywany mail było podane ip z którego rejestrowano
    konto. Czy takie działanie podpada pod jakiś paragraf? Tych kont to
    pozakładał przynajmniej kilkanaście.