  • 81. Data: 2010-07-16 11:05:09
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 10:42:33 +0200, Icek napisał(a):

    > probowalem oznaczyc mojego psa jako "zly" ale nigdy nie chcial nosic tej
    > tabliczki ;P

    Żaden pies nie jest zły.
    Tabliczki z taką treścią to klepią jakieś młotki pokroju lawy lub witusia.

  • 82. Data: 2010-07-16 11:05:16
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

> [...]
    >
    > no tutaj to strzeliles sobie w kolano
    >
    > patrz np "miski", wybiegi sloni, czy drapieznych kotow w zoo pokonujesz "z
    > marszu", jak sie dobrze rozpedzisz to przeskakujesz te "zabezpieczenia",
    > wiec przemysl dobrze czy aby napewno chciales uzyc tego argumentu

    > niektorzy beda twierdzic co innego
    >
    > a w czym problem, ze taka argumentacja prawna smierdzi na kilometr
    > debilizmem amerykanskim, ze to ja sie musze martwic, czy ktos kto naruszy
    > moja prywatnosc, nie zrobi sobie na moim terenie krzywdy, lub pies
    > pilnujacy terenu, nie robi komus krzywdy
    a to tylko w miejscach publicznych o takie rzezcy musisz sie martwic.
    Teren prywatny to zupelnie co innego.
    W Texasie mozna sobie postrzelac do intruzow.

    > dlaczego to ja mam sie martwic o kogos kto lamie prawo, dlaczego to ja,
    > jak mnie ktos atakuje mam sie martiwc czy przedsiewziete przezemnie srodki
    > obronne, nie sa wieksze niz to czym mnie on atakuje itp, to nie jest
    > normalne
    Panstwo chce miec monopol na `obrone` obywatela :)

  • 83. Data: 2010-07-16 11:11:21
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 11:54:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Widziałem różne mury i inne ogrodzenia, szczylku. Ty może znasz np.
    > tylko wysoki mur swojej "placówki wychowawczej", ale ja widziałem
    > ogrodzenia mające nawet i 50cm.

    To zaiste, kurewsko zajebiste ogrodzenie o h=50cm.
    Ale rabatki kwiatowej, tudzież płotek wokół iglaków.
    Ale nie jako ogrodzenie-płot.

    > Gdybyś miał choć trochę rozumu i umiejętność czytania zauważyłbyś, że
    > już parę razy wspominałem o prostym kryterium: łatwiej przeskoczyć, czy
    > obejść?

    No tak, ciebie ochroniarze mieli lepiej przeskoczyć (niecały metr
    pięćdziesiąt w kapeluszu) w porównaniu z obejściem ciebie - jakieś 8 metrów
    szerokości :)))

    Lawa - zmiłuj się, co objętość/obszar ogrodzenia (twoje obejście) ma do
    jego wysokości? Zwykłe siatki w np. castoramach to mają minium 120cm,
    150cm. Jeżeli chcesz postawić ogrodzenie, płot o h=>180cm musisz mieć zgodę
    gminy/urzędu miasta.

  • 84. Data: 2010-07-16 11:14:41
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    wiadomości news:4c40331f$1@news.home.net.pl...

    > Ostatnio jak byłem, to była tam jakaś fosa. Ale dawno nie byłem.
    > Generalnie filozofią nowoczesnych ogrodów jest to, że zabezpieczenia
    > przed wtargnięciem mają być skuteczne, ale dyskretne.
    >
    > Gdyby nie to - koty same by wylazły.

    > Niektórzy nerwowo reagują na patrzenie się na ich samochód. I co z tego?
    >
    > [ciach]

    > Bo te wszystkie psy i wilcze doły mogą komuś zaszkodzić niezależnie od
    > tego, czy złamał prawo, czy nie, ponieważ nie są w stanie tego ocenić.
    >
    > Jesteś w stanie to pojąć?

    Nie jestem. Samo wejscie na cudzy _ogrodzony_ teren bez zaproszenia powinno
    byc przestepstwem. I tyle.
    Rozwiazaloby to wiele problemow.
    A przez takich trolli jak Ty przestepcy ktorzy wchodza przez balkon do
    cudzego mieszkania o 1 w nocy sa w stanie tlumaczyc sie ze przyszli
    porozmawiac i pokazac ladny noz (bron boze nie chcieli go uzyc przeciwko
    domownikowi), i jeszcze odszkodowanie wysepic od czlowieka ktory sie bronil.
    W koncu balkon mial otwarty... A przez drzwi nie wchodzili bo to trywialne
    ;)
    Normalnie zajebista logika.

    Moze jeszcze jak mi sie butelka stlucze i nie sprzatne tego natychmiast to
    jak ktos wejdzie i sie pokaleczy to tez bede odpowiadal? W koncu stworzylem
    zagrozenie na zupelnie niewinnego czlowieka.

  • 85. Data: 2010-07-16 11:21:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c4033a9$...@n...home.net.pl...

    > Masz posiadłość z 2-kilometrowym ogrodzeniem? Wow ;->

    nie mam i nie musze

    > I potrafisz z miejsca przeskoczyć 3-metrowy płot?

    pokonac

    i nie staraj sie sprowadzac dyskusji do absurdu, bo kiepsko ci to wychodzi

  • 86. Data: 2010-07-16 11:25:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c40331f$...@n...home.net.pl...

    > Ostatnio jak byłem, to była tam jakaś fosa.

    byla i jest, ale koty nie maja problemu aby sie do niej dostac

    > Gdyby nie to - koty same by wylazły.

    zaczynasz cos kumac :)

    zabezpieczenia sa glownie po to, aby te zwierzeta nie wylazly, duzo mniejszy
    nacisk kladzie sie na to, aby jakis debil nie wlazl do srodka, jak sie chce,
    to sie wlezie stosunkowo latwo, tylko uciec juz nie bedzie za bardzo jak

    > Niektórzy nerwowo reagują na patrzenie się na ich samochód. I co z tego?

    nic, po prostu dobrze ze zdajesz sobie z tego sprawe

    > Bo te wszystkie psy i wilcze doły mogą komuś zaszkodzić niezależnie od
    > tego, czy złamał prawo, czy nie, ponieważ nie są w stanie tego ocenić.

    nie wszystkie i nie zawsze

    jestes to w stanie pojac?

  • 87. Data: 2010-07-16 11:25:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marecki pisze:

    > Nie jestem. Samo wejscie na cudzy _ogrodzony_ teren bez zaproszenia
    > powinno byc przestepstwem. I tyle.

    Podaj swój adres: uprzedzę okolicznych mieszkańców i strażaków, żeby
    broń Boże nie próbowali ci pomagać w razie pożaru ;->

    > Rozwiazaloby to wiele problemow.

    I stworzyło wiele nowych.

> [...]
    > porozmawiac i pokazac ladny noz (bron boze nie chcieli go uzyc przeciwko
    > domownikowi), i jeszcze odszkodowanie wysepic od czlowieka ktory sie

    Och, komu to mówisz - przecież mnie coś analogicznego spotkało.

    Ale nadal bym nie chciał, żeby teren prywatny był eksterytorialny.

    Ty byś chciał, żeby twój dzieciak, w ferworze zabawy w pogoni za
    zagubioną piłką, mógł zostać bezkarnie zastrzelony?

  • 88. Data: 2010-07-16 11:28:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Jak się te kilkadziesiąt psów zachowa w stosunku do kogoś kto w nocy
    > wlezie na podwórko i będzie po nim spacerował? Jesteś pewien że żaden
    > nie przejdzie od szczekania do gryzienia?

    Bo większość jest typu "wiele hałasu o nic" i generalnie boją się
    tupnięcia ;)

    [ciach]

    > Moja teściowa żyje na wsi, żadne tam getto, mury, strażnicy. Przez
    > dłuższy czas regularnie jej ktoś robił jakieś szkody na podwórku. A to
    > sąg drzewa rozwalił, a to kwiatki połamał, to i owo urwał, szybę wybił.

    Dziwna okolica.

    > Kupiła psa - problemy się skończyły.

    Może to był sprzedawca psów? ;->

  • 89. Data: 2010-07-16 11:29:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > pokonac

    Chodzisz z zestawem taterniczym czy drabiną?

  • 90. Data: 2010-07-16 11:32:55
    Temat: Re: OT kundelek
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 12:19:01 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Nie wiem jak tamto skrzyżowanie wygląda, ale okazało się, że istnieje
    > taka rasa http://pl.wikipedia.org/wiki/Posokowiec_bawarski

    Posokowiec nie ma nic wspólnego z owczarkiem. Ani posturą, ani
    charakterem. Nic.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/