  • 1. Data: 2010-07-15 08:18:04
    Temat: Komornik nie przekazał pieniedzy
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Kwota zaległosci (główna + odsetki) to 2400zł. Komornik potrącił mi razem
    2000 zł. Zmieniły się warunki płac
    i dostałem minimalną na umowie. Dostałem pismo o umorzeniu. Minęły 3
    miesiace przychodzi pismo od innego komornika w tej samej sprawie i kwota
    zaległości jest 2600zł. Ani podstawa ani odsetki się nie zmieniły.
    Co można zrobić w tej sprawie i do kogo pisać skargi?
    No i co się mogło stać z tymi pieniędzmi?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-07-15 09:29:31
    Temat: Re: Komornik nie przekazał pieniedzy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Darek. pisze:
> [...]
    > Co można zrobić w tej sprawie i do kogo pisać skargi?
    > No i co się mogło stać z tymi pieniędzmi?

    Może komornik przekazał wierzycielowi, a ten po raz kolejny wszczął
    egzekucję na całość, albo i wszczął na część, ale komornik nie doczytał
    wniosku i egzekwuje wedle tytułu wykonawczego?

    Pójść do komornika, zobaczyć wniosek, pogadać z wierzycielem,
    ostatecznie powództwo przeciwegzekucyjne z uwagi na dochodzenie
    zapłaconej części zobowiązania.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-15 11:08:45
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 10:18:04 +0200, Darek. napisał(a):

    > Kwota zaległosci (główna + odsetki) to 2400zł. Komornik potrącił mi razem
    > 2000 zł.

    Komornik nie mógł potrącić ani złotówki ;)
    To czyni pracodawca.

    > No i co się mogło stać z tymi pieniędzmi?

    Zapytać (pisemnie) pracodawcy czy dokonał on ODPROWADZENIA potrącenia na
    rachunek komornika :)
    To że Tobie pracodawca "odciągnął" z wypłaty, nie znaczy ze wpłacił on ta
    kasę na rachunek komornika :))
    Tak samo jak to że naliczono Ci składki ZUSowskie, nie znaczy ze one
    zostały fizycznie zapłacone na rachunek ZUSu przez pracodawcę/płatnika.