  • 61. Data: 2010-07-16 09:24:19
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 00:54:02 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Uhm. Czyli włożyć pewien wysiłek. Przełamać pewne zabezpieczenie.

    A przekroczenie, wdrapanie się, przeskoczenie płotu/muru/siatki
    ogrodzeniowej - to bez wysiłku i z marszu robisz?
    Masz zryty beret lawa :DD

    > I bez wysiłku? Każde małe dziecko czy pijaczek może tego dokonać?

    a mało to dzieciaków zostało porażonych/zabitych na trakcjach, słupach?
    Powiem więcej, trzeźwe ofiary takich zdarzeń, to generalnie samobójcy lub
    złodzieje. Reszta to co najmniej pod wpływem lub pijacy.

  • 62. Data: 2010-07-16 09:31:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ardzo wygodnie dodajesz sobie slowko "niewlasciwie" i "otwrte", tylko ze
    > jak juz pisalem, nie o tym mowa, mowa o tym kiedy ktos sforsowal
    > wlasciwie zamkniete ogrodzenie i wszedl na cudza posesje wbrew woli
    > wlasciciela pokonujac zabezpieczenia

    Wątek zaczął się od wejścia przez furtkę nie zamkniętą na klucz.
    Dorzuciłem też przejście przez ogrodzenie na tyle słabe, że łatwiej je
    przeskoczyć niż objeść.

    Nie odpowiadam za to, co piszą inni na ten temat.

    > nie, ty po prostu boisz sie psow i tyle

    ROTFL

    Bulterierka jednych sąsiadów, owczarek podhalański drugich, kudłata i
    nieco kompaktowa pochodna owczarka niemieckiego trzecich (notabene
    "moja" znajdka, ale oni przygarnęli, bo u mnie nie było ogrodzenia - nie
    licząc słupków i sznurka), kundelek wyglądający jak skrzyżowanie jamnika
    z owczarkiem niemieckim i przerośnięta, wielkoucha pochodna innego
    owczarka niemieckiego czwartych sąsiadów byłyby zaskoczone twoimi
    bredniami ;)

    Notabene ten wielki kłapouch jest nieco wredny i ma tendencję do
    "dziabania" od tyłu - mi nigdy nie podskoczył, bo zdaje sobie sprawę, że
    jakby mnie dziabnął, to by źle z nim było ;->

    I tylko on się na mnie boczy - reszta radośnie się wita i domaga
    głaskania :)

  • 63. Data: 2010-07-16 09:33:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 11:10:15 +0200, Herald napisał(a):

    > No przecież to nawet potwierdził sąd w wyroku Nie ważne że właścicielce
    > jednego z mieszkań powieszony reklamy czy bilboardy zasłaniając zupełnie
    > okna. Nie ważne, nie musi mieć światła dziennego

    IMHO w tej sprawie babka źle sformułowała roszczenie. Poszła od dobra
    osobistego, pewnie wychodząc z założenia, że wykaże fakt, a pozwany
    będzie się martwił o bezprawność -- a tymczasem sąd w ogóle się nie
    zgodził z koncepcją, że ma to coś z dobrami osobistymi wspólnego.

    Jakby poszła od innej strony to może byłoby inaczej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 64. Data: 2010-07-16 09:37:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    [ciach]

    > to kpina, ale byc moze zgodnia z orzecznictwem

    Nie "kpina" tylko zdrowy rozsądek. Patrz jak swoje groźne zwierzęta
    zabezpieczają ogrody zoologiczne.

    > pies to nie terminator

    Wystarczy siatka o grubszych oczkach i nawet ów wspomniany przeze mnie
    owczarek podhalański sięgnie. Na szczęście kontakt z tą sunią grozi
    najwyżej wyłudzeniem porcji głaskania i drapania za uchem ;) No i
    obślinieniem ręki oczywiście ;)

    > o cudze samochody tez sie tak opierasz?

    Staram się nie, bo samochody z reguły są bardzo brudne.

    Ale w czym problem? Nie wiem, jak ty, ale ja nie ociekam żrącym kwasem
    ani nie mam mam masy średniego słonia, więc w najgorszym przypadku
    oczyszczę samochód ;)

  • 65. Data: 2010-07-16 09:39:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mvoicem pisze:

    > Każdy prawie pies jest zagrożeniem dla intruza,

    W mojej okolicy z kilkudziesięciu psów, tylko jeden stanowi takie
    zagrożenie - i ma zrobiony kojec.

    > zaś trzymanie psa niejednokrotnie jest koniecznością.

    ROTFL

    I dzięki takim, jak ty, modne obecnie są "getta" - mury, strażnicy... i
    nierzadko wyższy poziom kradzieży, ale za to przez "swoich" ;->

  • 66. Data: 2010-07-16 09:54:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > A przekroczenie, wdrapanie się, przeskoczenie płotu/muru/siatki
    > ogrodzeniowej - to bez wysiłku i z marszu robisz?
    > Masz zryty beret lawa :DD

    Widziałem różne mury i inne ogrodzenia, szczylku. Ty może znasz np.
    tylko wysoki mur swojej "placówki wychowawczej", ale ja widziałem
    ogrodzenia mające nawet i 50cm.

    Gdybyś miał choć trochę rozumu i umiejętność czytania zauważyłbyś, że
    już parę razy wspominałem o prostym kryterium: łatwiej przeskoczyć, czy
    obejść?

    > a mało to dzieciaków zostało porażonych/zabitych na trakcjach, słupach?
    > Powiem więcej, trzeźwe ofiary takich zdarzeń, to generalnie samobójcy lub
    > złodzieje. Reszta to co najmniej pod wpływem lub pijacy.

    Tak, bo każdy pijak to złodziej, droga babo ze ścierą ;->

  • 67. Data: 2010-07-16 09:58:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > ale czym sie rozni ogrodzona posesja od ogrodzonego kojca
    >
    > to tylko taki duzy ogrodzony kojec
    >
    > Sama tabliczka tez nie zabezpiecza. Jest w koncu ten plot, ktory trzeba
    > przeskoczyc

    Wiesz, cały świat to tylko taki duży, ogrodzony kojec ;->

    Chodzi o to, że w kojcu łatwo zauważyć i zlokalizować psa. Na większym
    terenie może mieć tendencję do "znikania". Może nie taką, jak kot ;) ale
    też.

  • 68. Data: 2010-07-16 09:59:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > no podzielam Twoje zdanie jednak juz wlamywacz ktory nabija sie na wystajace
    > bolce albo razi go prad bo wlamal sie do domu w ktorym byly pulapki to nie
    > jest takie jednoznaczne.

    Teraz wyobraź sobie, że dom się pali i w te pułapki wpadają śpieszący na
    ratunek sąsiedzi albo strażacy...

  • 69. Data: 2010-07-16 10:00:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Chodzi o to, że w kojcu łatwo zauważyć i zlokalizować psa. Na większym
    > terenie może mieć tendencję do "znikania". Może nie taką, jak kot ;) ale

    No dobrze, natrolowałeś się, natrolowałeś, ale potrafisz wskazać
    wyrok skazujący kogoś za to, że intruz wszedł na posesję i został
    pogryziony przez psa?

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2010-07-16 10:08:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c402c62$...@n...home.net.pl...

    > Gdybyś miał choć trochę rozumu i umiejętność czytania zauważyłbyś, że
    > już parę razy wspominałem o prostym kryterium: łatwiej przeskoczyć, czy
    > obejść?

    to kuterium jest do bani, bo mi np latwiej pokonac 3 metrowe ogrodzenie, niz
    napinac z buta np 2km, a chyba nie zaprzeczysz ze tak wysoki plot, pomijajac
    jego legalnosc, to dosc wystarczajace zabezpieczenie