  • Date: Fri, 16 Jul 2010 11:31:37 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga wysokie napięcie

    szerszen pisze:

    > ardzo wygodnie dodajesz sobie slowko "niewlasciwie" i "otwrte", tylko ze
    > jak juz pisalem, nie o tym mowa, mowa o tym kiedy ktos sforsowal
    > wlasciwie zamkniete ogrodzenie i wszedl na cudza posesje wbrew woli
    > wlasciciela pokonujac zabezpieczenia

    Wątek zaczął się od wejścia przez furtkę nie zamkniętą na klucz.
    Dorzuciłem też przejście przez ogrodzenie na tyle słabe, że łatwiej je
    przeskoczyć niż objeść.

    Nie odpowiadam za to, co piszą inni na ten temat.

    > nie, ty po prostu boisz sie psow i tyle

    ROTFL

    Bulterierka jednych sąsiadów, owczarek podhalański drugich, kudłata i
    nieco kompaktowa pochodna owczarka niemieckiego trzecich (notabene
    "moja" znajdka, ale oni przygarnęli, bo u mnie nie było ogrodzenia - nie
    licząc słupków i sznurka), kundelek wyglądający jak skrzyżowanie jamnika
    z owczarkiem niemieckim i przerośnięta, wielkoucha pochodna innego
    owczarka niemieckiego czwartych sąsiadów byłyby zaskoczone twoimi
    bredniami ;)

    Notabene ten wielki kłapouch jest nieco wredny i ma tendencję do
    "dziabania" od tyłu - mi nigdy nie podskoczył, bo zdaje sobie sprawę, że
    jakby mnie dziabnął, to by źle z nim było ;->

    I tylko on się na mnie boczy - reszta radośnie się wita i domaga
    głaskania :)