  • Date: Fri, 16 Jul 2010 11:37:18 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga wysokie napięcie

    szerszen pisze:

    [ciach]

    > to kpina, ale byc moze zgodnia z orzecznictwem

    Nie "kpina" tylko zdrowy rozsądek. Patrz jak swoje groźne zwierzęta
    zabezpieczają ogrody zoologiczne.

    > pies to nie terminator

    Wystarczy siatka o grubszych oczkach i nawet ów wspomniany przeze mnie
    owczarek podhalański sięgnie. Na szczęście kontakt z tą sunią grozi
    najwyżej wyłudzeniem porcji głaskania i drapania za uchem ;) No i
    obślinieniem ręki oczywiście ;)

    > o cudze samochody tez sie tak opierasz?

    Staram się nie, bo samochody z reguły są bardzo brudne.

    Ale w czym problem? Nie wiem, jak ty, ale ja nie ociekam żrącym kwasem
    ani nie mam mam masy średniego słonia, więc w najgorszym przypadku
    oczyszczę samochód ;)