  • Data: 2011-06-17 16:53:57
    Temat: Urząd Skarbowy i adres korespondencyjny
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.

    Czy da się w jakiś sposób spowodować, aby Urząd Skarbowy "zauważył", że
    istnieje adres korespondencyjny?

    W zeszłym roku ktoś (z US) mi powiedział, aby złożyć NIP-1. Później
    okazało się, że takiego pisma już nie ma, musiałem pisać wyjaśnienie.

    Wcześniej wielokrotnie pisałem przy różnych okazjach "luźne" pisma, ale
    to do świadomości urzędników nie dociera :(

    Już od kilku lat nawet ZUS wysyła pisma na adres korespondencyjny, a US
    to jeszcze "za Murzynami" ;)

    Istnieje jaki sposób?

    Jeśli to ma znaczenie, jednoosobowa działalność na zasadach ogólnych
    (Książka Przychodów i Rozchodów, rozliczanie VAT-7), od kilkunastu lat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.