  • Data: 2011-12-16 07:21:38
    Temat: Urlop ojcowski - zmiana 2011/2012
    Od: Alpin <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanowne Grono.

    W 2011 wymiar urlopu ojcowskiego wynosi 1 tydzień (7 dni kalendarzowych)
    a w 2012 wyniesie 2 tygodnie.

    Wykorzystałem 1 tydzień urlopu w 2011 roku, czy w 2012 mogę wykorzystać
    drugi tydzień w/w urlopu? Nigdzie nie znalazłem zapisu, aby urlop
    ojcowski nie mógł być wykorzystany w ratach.
    Oczywiście drugi tydzień urlopu ojcowskiego wykorzystałbym przed
    ukończeniem przez córkę pierwszego roku życia.

    Pozdrawiam,
    Alpin