  • 271. Data: 2011-12-27 08:30:26
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2011-12-25, John Kołalsky<j...@k...invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieprawda. Nie jest stratny, bo ma za ten czas płacone. I przypominam
    > *zgodził* się na daną stawkę, czyli uznał że płaca oferowana rekompensuje
    > mu stratę czasową..

    ale w trybie 8 godzin, choć prawo każe właśnie szacować te tryby
    nadzwyczajne (nadgodziny, delegacja), tak samo jak pracodawcy każe
    szacować tryby nadzwyczajne (urlop na żądanie pracownika). Też godzi się
    na daną stawkę, wiedząc, że pracownik może wziąć 4 dni wolnego w
    nieprzewidzianym czasie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 272. Data: 2011-12-27 08:31:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2011-12-26, AZ<a...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Szukasz stanowiska pracy, które nie będzie od Ciebie wymagać
    > wyjazdów w delegacje, duh.

    Nawet jesli nie wymaga w pewnym okresie, może się okazać, że sytuacja ta
    się zmieni.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 273. Data: 2011-12-27 08:33:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2011-12-25, John Kołalsky<j...@k...invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To prywatny wyjazd sobie przekłada, duh.

    A dlaczego nie może przełożyć pracodawca delegacji?

    > Bo mu się należą, duh.

    Co mu się należy - pieniędzy za delegację może nie być w ogóle, a
    stratny pracownik może być dodatkowo (czas dojazdu na miejsce).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 274. Data: 2011-12-27 08:36:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nawet jesli nie wymaga w pewnym okresie, może się okazać, że sytuacja ta
    > się zmieni.

    A to praca w konkretnej firmie jest przypisana do człowieka na stałe?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 275. Data: 2011-12-27 08:38:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > A dlaczego nie może przełożyć pracodawca delegacji?

    Bo autor tezy tak założył? Przecież nie dyskutujemy o realnej sytuacji,
    tylko wydumanej, usenetowej.

    > Co mu się należy - pieniędzy za delegację może nie być w ogóle, a
    > stratny pracownik może być dodatkowo

    Jak nie? Mówisz że za czas na delegacji nic nie dostanie?
    Dziwne, że ja dostawałem. :)

    > (czas dojazdu na miejsce).

    I za przelot też mi zapłacili. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 276. Data: 2011-12-27 08:45:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to praca w konkretnej firmie jest przypisana do człowieka na stałe?

    Tak samo jak nie ma obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej w
    kraju, gdzie są takie przywileje, więc argument tego samego rodzaju.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 277. Data: 2011-12-27 08:49:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Bo autor tezy tak założył? Przecież nie dyskutujemy o realnej sytuacji,

    Nie jest to sytuacja wydumana, tylko tak może się zdarzyć. Sam
    pracowałem w firmie, gdzie przez wiele lat nikt nigdzie nie jeździł w
    delegację, ale ze względu na specyfikę projektu - zdarzył się okres, gdy
    pracownicy prawie wszystkich działów jeździli przez kilka miesięcy w
    delegacje. Wiec jest to jak najbardziej realne zjawisko.

    > Jak nie? Mówisz że za czas na delegacji nic nie dostanie?
    > Dziwne, że ja dostawałem. :)

    > I za przelot też mi zapłacili. :)

    A ja piszę za czas dojazdu, jeśli nie jest on w godzinach czasu pracy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 278. Data: 2011-12-27 08:50:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie pisałem że dodatkowo. Pisałem, że płaci.

    Tylko za czas pracy, ew podróżowania w czasie, w którym normalnie jesteś
    w pracy. Taki przywilej pracodawcy...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 279. Data: 2011-12-27 08:55:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tak samo jak nie ma obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej w
    > kraju, gdzie są takie przywileje, więc argument tego samego rodzaju.

    Prowadzenie działalności gospodarczej to pikuś w porównaniu z posiadaniem
    pracowników. Ale masz rację. Nie ma obowiązku zatrudniania na etat.
    I tylko w gazetach pojawiają się "sporadycznie" jakieś mało wiarygodne
    informacje jakoby w Polsce był duży odsetek "umów śmieciowych".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 280. Data: 2011-12-27 08:57:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-27, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tylko za czas pracy, ew podróżowania w czasie, w którym normalnie jesteś
    > w pracy. Taki przywilej pracodawcy...

    Czyli rozumiem, że jak jesteś na delegacji jako osoba prowadząca DG,
    to ktoś Ci za podróże płaci, czy tak?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl