  • Data: 2007-11-12 11:05:02
    Temat: Urlop macierzyński
    Od: "Ania" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam takie pytanko dot. tematu.
    Jestem nauczycielką pracującą w dwóch szkołach. W jednej mam na umowie 7,2 h
    i jest to umowa na czas nieokreslony, a w drugiej 12 h i jest to umowa na
    czas okreslony do 31.08.08 (dyrektor w tej szkole trzy pierwsze umowy daje
    na czas okreslony, a to jest moja druga).
    Niedawno dowiedziałam się że jestem w ciąży i termin rozwiązania przypada na
    lipiec 08. Wiem że urlop macierzyński będzie mi się należał jedynie do końca
    sierpnia (jesli chodzi oczywiście o drugą szkołę), ale jak w takim razie
    będzie potraktowany nakładający sie urlop wypoczynkowy, który nauczyciele
    maja własnie w lipcu i sierpniu?
    Poza tym zastanawiam się czy nie poprosić dyrektora o zmianę umowy na czas
    określony np do konca stycznia 09 roku (wtedy nalezałby mi sie urlop
    macierzyński w pełnym wymiarze) i po feriach mogłabym powrocic do szkoły.
    Proszę o podpowiedz co byłoby najrozsadniejsze w mojej sytuacji.
    Ania