  • Data: 2004-01-17 14:19:44
    Temat: Umowy a podatki
    Od: "Igon" <h...@p...xo.pl_WieszCoZTymZrobic> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam do was jedno małe pytanie:
    Czy jeżeli piszę strony internetowe na zlecenie (np. umowa o dzieło/umowa
    zlecenie) to muszę samodzielnie odprowadzać jakieś pieniądze do ZUS-u lub
    fiskusa, albo czy muszę się jakoś rozliczać z tego ile zarobiłem itd.? Oraz
    czy muszę zarejestrować taką działalność czy po prostu mogę się ogłosić
    (zrobić sobie stronę) i przyjmować zlecenia nie martwiąc się ani ZUS-em ani
    fiskusem ani żadną inną organizacją rządową?

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
    Pozdrawiam,
    Igon