  • Data: 2006-08-31 17:26:07
    Temat: Umowa u prace a klauzula.
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Skonczyla mi sie umowa o prace,
    teraz dostalem druga umowe na 7 miesiecy.
    Napomknalem szefowi ze byc moze chcialbym pojsc
    na urlop wychowawczy. Szef wstawil mi do umowy
    klauzule w ktorej jest napisane ze obie ze stron
    moga rozwiac umowe za porozumieniem stron w ciagu
    2 tygodni, bez podania przyczyny.Wiem ze na wniosek
    o urlop wychowawczy, szef ma 14 dni by odpowiedziec.
    Czy jest to dozwolone, jesli ja zloze wniosek o urlop
    wychowawczy, a szef mi wypowie umowe? Czy tak moze?
    W lutym bede mial umowe na nieokreslony, ale juz mi szef
    zaznaczyl ze tez taka klauzule wstawi... Prosze o porade!
    Pozdrawiam!