  • Data: 2003-03-28 11:43:21
    Temat: Umowa o niekonkurencji - problem
    Od: "Zofia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów,

    mam następujący problem:
    Pewna firma edukacyjna o zasięgu ogólnopolskim przeszkoliła mnie do
    prowadzenia kursów. Zażądali podpisania umowy, że w czasie współpracy z nimi
    i trzy lata po jej zakończeniu nie będę pracowała dla konkurencji. Firma
    wydawała mi się solidna, liczyłam na długą współpracę i umowę podpisałam.
    Okazało się jednak, że licencjonobiorca - właściciel ośrodka szkoleniowego,
    w którym miałam pracować, nie chciał zatrudnić mnie na etat ( ani nawet na
    część etatu), w związku z czym prowadziłam kursy bez umowy, albo na umowę o
    dzieło (zdaję sobie sprawę, że jest to nieodpowiednia umowa w tym wypadku).
    W dodatku pieniądze wypłacał z dużym opóźnieniem i trzeba się było wręcz o
    nie prosić.

    W związku z tym postanowiłam zakończyć współpracę z tą firmą. Chciałabym
    zatrudnić sie gdzie indziej, ale najpierw muszę coś zrobić z tą nieszczęsną
    umową.

    Dodam, że moj zawód wyuczony jest inny, ale prowadzenie tych kursów jest
    moją pasją i chciałabym robic to nadal.

    Szukam solidnej, dobrze znającej prawo osoby, która byłaby mi w stanie
    pomóc.

    Pozdrawiam,
    Zosia