    From: Ernest <errno@Bez_Spamu_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa najmu mieszkania
    Date: Sat, 11 Jun 2005 20:46:43 +0200

    Witam.
    Mam pytaie dotyczace spisania umowy wynajmu mieszkania. Otoz wynajmujemy
    mieszkanie we 3 osoby, z mozliwoscia ze dojdzie czwarta. Jak najlepiej
    spisac ta umowe zeby nie bylo problemow, typu: tylko jedna osoba jest
    wynajemca a pozostale sa w pewnym sensie na slowo. Co wtedy sie stanie
    jesli np najemca umrze? Pozostale osoby nie maja zadnych praw w
    zasadzie.. Albo np lokatorzy zniszcza mieszkanie, a komornik sciga tylko
    glownego najemce.. Jak najlepiej wpisac do umowy wszystkie osoby by
    mialy te same prawa i obowiazki? Czy wszystkie te osoby musza podpisac
    umowe, czy tez zawsze musi byc ktos kto jest "glownym najemca"? Wydawalo
    mi sie zawsze ze umowa jest dokumentem dwustronnym, czyli podpisywanym
    przez dwie osoby. Prosze o pomoc, jak najlepiej z tego wybrnac?

    Pozdrawiam,
    Ernest