  • Data: 2009-10-04 19:18:07
    Temat: Umowa Polbank
    Od: "Maska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych czytaczy,

    Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tekstu. Pracownik banku twierdzi, że moja
    pensja NIE MUSI być przelewana bezpośrenio od pracodawcy na konto tego banku
    a może być przelewana rownoważna kwota z innego mojego konta. Z tego co ja
    tutaj wyczytalem trudno określić czy pojecie " zasilany środkami
    pochodzącymi z całości wynagrodzenia/świadczenia/przychodu z działalności
    gospodarczej " jest takie jak mi się wydaje.

    Miłej lektury.

    Cytat "Wskazana w ust. 2 powyżej marża Banku uwzględnia obniżenie o 1 p.p.
    zgodnie z decyzją kredytową przekazaną Kredytobiorcy, wobec dobrowolnego
    zadeklarowania przez Kredytobiorcę w oświadczeniu złożonym w Banku, że
    rachunek prowadzony przez Bank na rzecz oznaczonego Kredytobiorcy będzie
    regularnie zasilany środkami pochodzącymi z całości
    wynagrodzenia/świadczenia/przychodu z działalności gospodarczej. W przypadku
    zaprzestania zasilania, o którym mowa powyżej, marża Banku, o której mowa w
    ust. 2 powyżej ulega podwyższeniu o 1 p.p.. W takiej sytuacji Bank
    uprawniony jest do naliczania wyższego o 1 p.p. oprocentowania (także do
    wstecznego naliczenia należnych odsetek) począwszy od dnia bezpośrednio
    następującego po miesiącu kalendarzowym, w którym ww. rachunek prowadzony
    przez Bank nie został zasilony wynagrodzeniem/świadczeniem/przychodem z
    działalności gospodarczej. Ponowne rozpoczęcie przez Kredytobiorcę zasilania
    rachunku wynagrodzeniem/świadczeniem/przychodem z działalności gospodarczej
    nie skutkuje obniżeniem marży do wysokości wskazanej w ust. 2 powyżej. "

    problemem jest czy interpretacja ".. z całości wynagrodzenia..." oznacza np.
    850zł z całości 3000zł, czy inaczej...