  • Data: 2009-10-05 06:20:17
    Temat: Re: Umowa Polbank
    Od: "Maska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ujmę Ci to krótko, na podstawie doświadczeń z tym bankiem. Starałem się
    > o kredyt u nich na nowe lokum, a jednocześnie osoba która kupiła ode
    > mnie mieszkanie również dostała kredyt od nich. Ja zrezygnowałem po 4
    > miesiącach czekania na decyzję, a na pieniądze po podpisaniu aktu
    > notarialnego czekałem 4 tygodnie (mimo że przelew miał być w ciągu max 7
    > dni). To i tak podobno krótko jak na ich "standardy". Pracownik jest
    > niekompetentny, co nie zmienia faktu, że umowa jest mocno niejasna i
    > zostanie zinterpretowana na Twoją niekorzyść. W kontaktach z tym bankiem
> [...]
    Kiedy mniej wiecej starałeś się o ten kredyt?
    Ja czekam własnie na kolejną umowę z Multibankiem na podobny kredyt i jak
    mnie Polbank oszuka to jest jeszcze jakieś zabezpieczenie.
    Jednak mam nadal zastrzeżenia co tego przelewania pensji.
    Wiesz jak nie ma w czym wybierać to i taki Polbank jest wart uwagii.