  • Data: 2007-09-24 09:14:38
    Temat: Ubezpieczenia społeczne a prawie student
    Od: mocniak <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Słuchajcie, mam problem na który nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mianowicie
    dostałem się na studia, ale dopiero od lutego 2008r i dopiero wtedy
    dostanę legitymację studencką oraz inne przywileje. Natomiast moje
    ubezpieczenie zdrowotne jako ucznia liceum wygasa podobno 30 września.

    Jak wygląda mój status prawny przez okres październik - styczeń? Czy aby
    mieć prawo do leczenia powinienem zarejestrować się jako bezrobotny?

    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za odpowiedź :-)

    --
    Motzniak - betonowy pajac rowerowy
    http://www.rowerowy.bialystok.pl/