  • Data: 2006-03-24 08:16:00
    Temat: Też za i wymeldowanie, ale inne pytania
    Od: "Paweł" <1...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W najbliższym czasie przeprowadzam sie z całą rodziną; zmieniam nie tylko
    powiat, ale i województwo. Mój problem dotyczy spraw meldunkowych,
    - czy są jakieś przesłanki by wy i zameldowywać się na przełomie miesięcy -
    ostatniego się wymeldowuję a pierwszego już melduję w nowym miejscu? A może
    załatwienie tych czynnoości w dowolnym dniu miesiąca jest równie dobre?
    - do wymiany będzie kilkanaście dokumentów żony i moich, czy są jakieś
    przepisy ile mam czasu na wymianę, co najważniejsze - od czago zacząć?
    - czy ustnieje jakieś niebezpieczeństwo, że w nowym miejscu zamieszkania
    urzędnik nas nie zamelduje, albo każe czekać(?) z jakichś powodów i
    zostaniemy dłuższy czas bez meldunku?
    - na koniec, czy zmiana miejsca zamieszkania upoważnia do zniżek w opłacie za
    wystawienie nowych (tych zafoliowanych) dokumentow?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam, Paweł