eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2006-02-21 16:09:44
    Temat: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: mIchaał <m...@o...pl>

    Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do
    > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta
    i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z
    > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu
    > do końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji,
    > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji.

    Jak się spodziewałem Telekomunikacja Polska po raz kolejny wysłała
    rachunek do zmarłego. Pomimo, że zostali powiadomieni pisemnie o śmierci
    abonenta i poproszeni o odłączenie linii telefonicznej. Najśmieszniejsze
    jest, że w owym rachunku znalazły się dwie wydzwonione jednostki,
    podczas gdy dom zmarłego jest zamknięty na 3 spusty a telefon odłączony
    od sieci od dnia zgonu. Oszustwo? Nikt w domu tym nie przebywa, telefon
    odłączony a oni naliczają sobie jednostki. Zostali powiadomieni
    telefonicznie i listownie o zgonie abonenta i dostali również akt zgonu.
    Nie wiem co robić. Pomocy!


  • 2. Data: 2006-02-21 17:03:55
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    > >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    > > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do
    > > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta
    > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z
    > > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    > > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do
    > > końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    > > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji,
    > > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji.
    >
    > Jak się spodziewałem Telekomunikacja Polska po raz kolejny wysłała
    > rachunek do zmarłego. Pomimo, że zostali powiadomieni pisemnie o śmierci
    > abonenta i poproszeni o odłączenie linii telefonicznej. Najśmieszniejsze
    > jest, że w owym rachunku znalazły się dwie wydzwonione jednostki, podczas
    > gdy dom zmarłego jest zamknięty na 3 spusty a telefon odłączony od sieci
    > od dnia zgonu. Oszustwo? Nikt w domu tym nie przebywa, telefon odłączony a
    > oni naliczają sobie jednostki. Zostali powiadomieni telefonicznie i
    > listownie o zgonie abonenta i dostali również akt zgonu. Nie wiem co
    > robić. Pomocy!

    Nie masz się czego obawiać.
    Zgodnie z umową w przypadku śmierci abonenta umowa ulega wygaśnięciu w
    sposób automatyczny. Czy tego chcesz czy nie umowa wygasła i już.
    Jeżeli masz potwierdzenie wysłania zawiadomienia o świerci to nie masz się
    czego martwić



  • 3. Data: 2006-02-21 18:51:04
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem co robić. Pomocy!

    Czasem chciałbym mieć takie nudne życie ja ty i szukać sobie problemów.
    Zmarł klient telekomunikacji i zamiast ona się tym, martwić to ty im cos
    wysyłasz, dzwonisz, trujesz dupę połowie Polski i dalej pytasz co TY masz robić.
    Jak tak lubisz rozwiązywać czyjeś problemy to ci powiem, że do mnie też
    przyszedł rachunek z telekomunikacji. Przefaksować ci go?

    --
    vertret


  • 4. Data: 2006-02-22 08:17:49
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonen ta
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>


    Re to: mIchaał [Tue, 21 Feb 2006 17:09:44 +0100]:


    > Nie wiem co robić. Pomocy!

    A może jednak olejesz ich w końcu...?


    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |
    \_\c -( http://cyber-girl.net/kira/ - Kira & Pędrak [|_15%__] |
    ///'__/ ~~~~~~ Ruszyło Nowe CGN: http://Cyber-Girl.NET ~~~~~~ |


  • 5. Data: 2006-02-22 13:46:32
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: "Chopin" <s...@w...px>


    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    > >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    > > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do
    > > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta
    > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z
    > > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    > > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do
    > > końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    > > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji,
    > > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji.
    >
    <ciach>
    > Nie wiem co robić. Pomocy!

    Miałem podobną sytuację. Napisałem rezygnację i prośbę o odłączenie linii.
    Operator nadal przysyłał rachunki. Z czasem odłączył rozmowy wychodzące.
    TPSA skierowała windykację rachunku do firmy KRUK. Na pierwszy list z Kruka
    odpowedziałem, że abonent nie żyje (załączyłem skan skróconego aktu zgonu).
    Nie pomogło bo przysłali drugi monit.
    Drugiego listu z Kruka'a nie otwierałem - na odwrocie wpisałem adnotację
    "Adresat nie żyje". Tą samą adnotację wpisywałem na napływających nadal
    rachunkach z TPSA. Listy umieszczałem w "Zwrotach".
    Kruk już więcej nie napisał, TPSA po 4 rachunku dała sobie spokój (linię też
    odłączyli).
    Rzecz miała miejsce w Gdańsku.

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"



  • 6. Data: 2006-02-28 21:31:05
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    mIchaał napisał(a):

    > Nie wiem co robić. Pomocy!

    Człowieku, ile razy ludzie Ci mają napisać żebyś ich olał???

    Jak ja Ci wyślę rachunek to też będziesz mi kasę wysyłał?

    --
    /\ /\ [ Jakub 'Kocureq' Anderwald ] /\ /\
    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1