eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonentaTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mIchaał <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Date: Tue, 21 Feb 2006 17:09:44 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: acsp182.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1140538273 19547 83.11.43.182 (21 Feb 2006 16:11:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Feb 2006 16:11:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    X-Antivirus: avast! (VPS 0608-0, 2006-02-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:368786
    [ ukryj nagłówki ]

    Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do
    > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta
    i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z
    > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu
    > do końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji,
    > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji.

    Jak się spodziewałem Telekomunikacja Polska po raz kolejny wysłała
    rachunek do zmarłego. Pomimo, że zostali powiadomieni pisemnie o śmierci
    abonenta i poproszeni o odłączenie linii telefonicznej. Najśmieszniejsze
    jest, że w owym rachunku znalazły się dwie wydzwonione jednostki,
    podczas gdy dom zmarłego jest zamknięty na 3 spusty a telefon odłączony
    od sieci od dnia zgonu. Oszustwo? Nikt w domu tym nie przebywa, telefon
    odłączony a oni naliczają sobie jednostki. Zostali powiadomieni
    telefonicznie i listownie o zgonie abonenta i dostali również akt zgonu.
    Nie wiem co robić. Pomocy!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1