eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta › Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "No Name" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Date: Tue, 21 Feb 2006 18:03:55 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 31
    Message-ID: <43fb4521$0$1443$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 21 Feb 2006 16:51:45 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.47.8
    X-Trace: 1140540705 mamut2.aster.pl 1443 212.76.47.8:60669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:368794
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    > >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    > > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do
    > > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta
    > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z
    > > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    > > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do
    > > końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    > > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji,
    > > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji.
    >
    > Jak się spodziewałem Telekomunikacja Polska po raz kolejny wysłała
    > rachunek do zmarłego. Pomimo, że zostali powiadomieni pisemnie o śmierci
    > abonenta i poproszeni o odłączenie linii telefonicznej. Najśmieszniejsze
    > jest, że w owym rachunku znalazły się dwie wydzwonione jednostki, podczas
    > gdy dom zmarłego jest zamknięty na 3 spusty a telefon odłączony od sieci
    > od dnia zgonu. Oszustwo? Nikt w domu tym nie przebywa, telefon odłączony a
    > oni naliczają sobie jednostki. Zostali powiadomieni telefonicznie i
    > listownie o zgonie abonenta i dostali również akt zgonu. Nie wiem co
    > robić. Pomocy!

    Nie masz się czego obawiać.
    Zgodnie z umową w przypadku śmierci abonenta umowa ulega wygaśnięciu w
    sposób automatyczny. Czy tego chcesz czy nie umowa wygasła i już.
    Jeżeli masz potwierdzenie wysłania zawiadomienia o świerci to nie masz się
    czego martwić


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1