eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonentaRe: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Chopin" <s...@w...px>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Date: Wed, 22 Feb 2006 14:46:32 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <dthprt$31c$1@news.onet.pl>
    References: <dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw3.skok-stef.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1140615869 3116 195.205.40.102 (22 Feb 2006 13:44:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Feb 2006 13:44:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: IXfUdim7xlMdbB3zMyPPSPISRjaGu0FMhKkL4fixBE8=
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:368972
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > > Na początku stycznia zmarł stryjek, który nie posiadał własnej rodziny
    > >(był samotny i mieszkał sam). Dalsza rodzina zapłacła rachunek za
    > > telefon do dnia śmierci z wliczeniem kosztów rozmów + abonament do
    > > dnia śmierci i podatek vat. W odpowiedzi na pismo o śmierci abonenta
    > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z
    > > siedzibą w Katowicach natychmiast przysłała pismo, w którym straszy
    > > wyspecjalizowaną firmą windykacyjną w razie nie zapłacenia abonamentu do
    > > końca miesiąca. Czy dalsza rodzina jest zobowiązywana do zapłacenia
    > > rachunku zmarłego? Jak postąpić wobec urzędników Telekomunikacji,
    > > którzy nie chcą zrozumieć sytuacji.
    >
    <ciach>
    > Nie wiem co robić. Pomocy!

    Miałem podobną sytuację. Napisałem rezygnację i prośbę o odłączenie linii.
    Operator nadal przysyłał rachunki. Z czasem odłączył rozmowy wychodzące.
    TPSA skierowała windykację rachunku do firmy KRUK. Na pierwszy list z Kruka
    odpowedziałem, że abonent nie żyje (załączyłem skan skróconego aktu zgonu).
    Nie pomogło bo przysłali drugi monit.
    Drugiego listu z Kruka'a nie otwierałem - na odwrocie wpisałem adnotację
    "Adresat nie żyje". Tą samą adnotację wpisywałem na napływających nadal
    rachunkach z TPSA. Listy umieszczałem w "Zwrotach".
    Kruk już więcej nie napisał, TPSA po 4 rachunku dała sobie spokój (linię też
    odłączyli).
    Rzecz miała miejsce w Gdańsku.

    Pozdrawiam,

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1