  • 1. Data: 2006-02-21 14:19:10
    Temat: Re: Kopie dokumentów dla US
    Od: "maciejk" <m...@e...pl>

    Witam,

    Dostałem wezwanie do US w sprawie wyjaśnienia podatku od sprzedaży
    nieruchomości. Na wezwaniu napisane jest, że muszę dostarczyc całą stertę
    różnych dokumentów, w tym KOPIE dla urzędu. Pytanie: czy muszę robić na
    własny koszt kopie dokumentów dla US, przecież płacę podatki, to chyba mogą
    je sobie zrobić sami. Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrowienia
    maciejk

  • 2. Data: 2006-02-21 14:26:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@e...pl> napisal(a):
> [...]
    > własny koszt kopie dokumentów dla US, przecież płacę podatki, to chyba mogą
    > je sobie zrobić sami. Dziękuję za odpowiedź.

    Odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz kazać im kserować i mieć
    "kontrolę wynikową", czy tez samemu skserować i mieć szanse na
    rutynowe zamknięcie postępowania. Ja to bym odżałował te parę złotych
    na ksero.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-02-21 14:45:11
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2006 15:19:10 +0100, maciejk napisał(a):

> [...]
    > własny koszt kopie dokumentów dla US, przecież płacę podatki, to chyba mogą
    > je sobie zrobić sami. Dziękuję za odpowiedź.

    Wg Ordynacji podatkowej masz obowiązek ( na wezwanie ) zrobić na własny
    koszt - tach chciał ustawodawca :(

    --
    Mieczysław
    ----