  • 1. Data: 2006-02-21 16:00:37
    Temat: czy decyduje data stepla pocztowego?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam,
    Dnia 31 stycznia wyslalem do TPSA rezygnacje z pakietow internetowych. okres
    wypowiedzenia to 1 miesiac wiec pakiety powinny byc zakonczone z dniem 28
    lutego. Jednak dzwonie do TPSA by dowiedziec sie czy rezygnacja dotarla. I
    owszem dotarla ale oni licza date wplyniecia do nich tej rezygnacji a bylo
    to 2 lutego i od tej daty licza miesiac a ze zrezygnowac mozna tylko z
    koncem miesiaca wiec rezygnacja przeciaga sie o caly miesiac. Dodam ze ja od
    konca lutego juz nie bede wcale kozystal z tych pakietow wiec nie usmiecha
    mi sie placic 70zl za cos z czego nie bede kozystal.
    I teraz pytanie czy TPSA moze tak zrobic, ze o dacie wyplyniecia wniosku
    decyduje data wplyniecia do nich a nie data stepla pocztowgo? Przeciez w
    kazdej normalnej instytucji tak jest. Nadanie pisma na poczcie jest
    jednoznaczne ze zlozeniem go w danej instytucji.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Piotr

  • 2. Data: 2006-02-21 16:05:10
    Temat: Re: czy decyduje data stepla pocztowego?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tapio napisał(a):
    > I teraz pytanie czy TPSA moze tak zrobic, ze o dacie wyplyniecia wniosku
    > decyduje data wplyniecia do nich a nie data stepla pocztowgo?

    art.61 kodeksu cywilnego

    > Przeciez w
    > kazdej normalnej instytucji tak jest. Nadanie pisma na poczcie jest
    > jednoznaczne ze zlozeniem go w danej instytucji.

    Instytucji tak, ale tu składasz oświadczenie woli, które ma wywołać
    skutki cywilnoprawne, a nie załatwiasz sprawy urzędowej.

    KG

  • 3. Data: 2006-02-21 19:36:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tapio napisał(a):

    > I teraz pytanie czy TPSA moze tak zrobic, ze o dacie wyplyniecia wniosku
    > decyduje data wplyniecia do nich a nie data stepla pocztowgo?

    Data wpłynięcia do nich, tylko prawda jest taka, że wpłynąć do nich
    mogło wcześniej, a kilka dni przeleżało u kogoś na biurku.

    Złóż na poczcie reklamacje na niedostarczenie listu poleconego (bo jak
    rozumiem wysłałes poleconym) - dostaniesz od nich pismo kto i kiedy
    podpisał się odbierając przesyłkę.
    Nie tłumacz się że chodzi o niedotrzymanie terminu (bo tego poczta nie
    gwarantuje) - powiedz pani na poczcie że chcesz złożyć reklamacje na
    niedostarczenie.

    Ja kiedyś tak rozwiązywałem umowę z Netią - twierdzili że dostali pismo
    5 dni po terminie, a okazało się, że polecony został dostarczony w terminie.

  • 4. Data: 2006-02-21 20:09:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Data wpłynięcia do nich, tylko prawda jest taka, że wpłynąć do nich
    > mogło wcześniej, a kilka dni przeleżało u kogoś na biurku.

    skoro wysłał 31 stycznia a doszło 2 lutego, to wątpię :)

    KG

  • 5. Data: 2006-02-21 21:56:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kam napisał(a):

    > skoro wysłał 31 stycznia a doszło 2 lutego, to wątpię :)

    A tak... prawda.
    U mnie był długi czas pomiędzy tym kiedy wysłałem, a tym kiedy
    twierdzili że dostali.