  • 1. Data: 2008-07-25 21:56:27
    Temat: TPSA i reklamacja
    Od: "Seb" <l...@c...onet.pl>

    Witam.
    Ni i zdażyło się i mnie że mam z tym molochem zgryza.
    Otóż 25 czerwca złożylem oficjalną reklamację na niebieskiej linii(dostałem
    potwierdzenie).
    Reklamacja dotyczyła przeniesienie praw ze zmarłego abonenta na jego
    żonę.Chodzi o telefon, który działa i o neostradę, która miała być wyłaczona
    na dwa tygodnie na czas przenoszenia cesji, a nie działa już grubo dwa
    miesiące.
    Do dziś nie poinformowano mnie o wyniku reklamacji, sam dzwoniłem tam z 10
    razy, ciagle mnie zbywano. Dziś się wkurzyłem i pani na blekitnej linii
    raczyła mnie poinformować, że...mam brać internet od innego operatora bo oni
    nie potrafią rozwiązać problemu.Oczywiście faktury na neostradę przychodzą.
    Pani raczyła jakoś wykrętnie poinformować ze trzeba samemu odliczyć sobie te
    sumę z następnego rachunku, bo oni korekty faktur na zmarła osobę wystawić nie
    mogą. Mamie zależy na telefonie, bo internetu już od nich nie chce miec, choć
    podobno faktury nań będą przychodzić tak długo aż tepsa upora się z problemem.
    Moje pytanie brzmi...co w tej sytuacji można działać?

  • 2. Data: 2008-07-26 08:47:41
    Temat: Re: TPSA i reklamacja
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    ...@n...onet.pl
    użytkownik *Seb* napisał(a):

> [...]
    > grubo dwa miesiące.
    > Do dziś nie poinformowano mnie o wyniku reklamacji

    Zdaje się, że z mocy prawa reklamacja uznana. Jeśli się mylę, to proszę
    bardziej obeznanych z prawem telekomunikacyjnym o sprostowanie.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2008-07-27 09:10:29
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

> [...]
    > nań będą przychodzić tak długo aż tepsa upora się z problemem. Moje
    > pytanie brzmi...co w tej sytuacji można działać?

    tak sobie myślę, skoro abonent zmarł, to z "mocy prawa" Umowa o świadczenie
    usług tel wygasa.
    Akt zgonu, dostarczony do operatora, rozwiązuje umowę. Co dzieje się dalej,
    to już tylko spekulacje.
    Oficjalnie umowy nie ma, więc jak można zrobić cesję nie ważnej umowy?
    poprawcie mnie jak się mylę.

    J.

  • 4. Data: 2008-07-27 11:57:31
    Od: "Seb" <l...@c...onet.pl>

> [...]
    > to już tylko spekulacje.
    > Oficjalnie umowy nie ma, więc jak można zrobić cesję nie ważnej umowy?

    Racja.
    Patrząc na to z tej strony TPSA nie powinna juz wysylac faktur za telefon i
    neostrade na zmarlego. a jednak to robi mimo reklamacji.Zona zmarłego
    dostarczyla akt zgonu, podpisala nowa umowe, teraz jest juz po postepowaniu
    reklamacyjnym i....pani w blekitnej lini raczyla poinformowac ze w sumie nic
    nie szkodzi zeby bylo jak dotychczas, bo nie potrafia poradzic sobie z
    problemem.Dodam tylko ze faktury za neostrade przychodza, a ta nie dziala juz
    dwa miesiace( miala byc odlaczona na 2 tygodnie).
    pozdr.

  • 5. Data: 2008-07-27 12:39:43
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Seb" <l...@c...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > juz
    > dwa miesiace( miala byc odlaczona na 2 tygodnie).

    Poczytaj regulamin świadczenia usług przez TPSA, w którym znajdziesz
    wszystko o reklamacjach.
    Może lepiej zamiast dzwonić, zacząć pisać.
    --
    Maluch

  • 6. Data: 2008-07-29 09:57:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 27 Jul 2008 13:57:31 +0200, Seb napisał(a):

    > Patrząc na to z tej strony TPSA nie powinna juz wysylac faktur za telefon i
    > neostrade na zmarlego. a jednak to robi mimo reklamacji.Zona zmarłego
    > dostarczyla akt zgonu, podpisala nowa umowe,

    Czyli ta sprawa już jest "wyprostowana".

    > teraz jest juz po postepowaniu reklamacyjnym i....

    Twoja mama reklamowała nie działanie usługi neostrada, z tytułu na siebie
    zawartej umowy?

    > pani w blekitnej lini raczyla poinformowac ze w sumie nic nie szkodzi
    > zeby bylo jak dotychczas, bo nie potrafia poradzic sobie z problemem.

    Nie gadać z ..... ;)

    > Dodam tylko ze faktury za neostrade przychodza, a ta nie dziala juz
    > dwa miesiace( miala byc odlaczona na 2 tygodnie).

    Reklamować.
    Dodatkowo pisemnie. W reklamacji umieścić punkt o żądaniu odliczenia
    abonamentu oraz przysługującym odszkodowaniu. Za każdy dzień nie działania
    usługi przysługuje zwrot /130 miesięcznego abonamentu oraz 1/30
    odszkodwania. Nie wiem jak teraz macie w neostradzie, ale wcześniej nie
    było wzmianki iz suma zwrotu i odszkodowania nie może być wyższa cały
    abonament. Kiedyś takiej wzmianki nie było - więc jeżeli usługa nie
    działała przez 15 dni - miałeś zwrot całego abonamentu :)
    Jak nie działał przez cały miesiąc - miałeś zwrot + odszkodowanie, czyli
    jeden abonament tepsa Ci zwracała. Obecnie widzę że przy usłudze DSL jest
    już wzmianka iż łączna suma zwrotu i odszkodowania nie może być większa niż
    abonament.